vrijdag 21 juni 2013

118 | VROLIJKE, BLIJE VRIJDAG ...

Donderdag, 20 juni 2013 's ochtends

Ondertussen is het alweer meer dan een maand geleden dat ik de praktijk van het schilderen nog heb beoefend. De 5 doeken met houtskoolschets voor de serie 'Memories' staan nog steeds in de steigers te wachten ... te wachten tot ik de tuin in orde heb, en tot mijn consultatie op de afdeling 'hematologie' achter de rug is in de hoop dat die ook wat zal opgeleverd hebben ... ik ben namelijk van plan een smeekbede te doen om 'epo' te mogen krijgen want zo kan het moeilijk verder en begint het me mentaal 'te' zwaar te worden ... Die consultatie is voor deze namiddag gepland ... straks hoop ik hier een positief vervolg aan te kunnen breien ...

Geen schilderpraktijk wil echter niet zeggen dat het in mijn hoofd niet geregeld maalt ... en zo zijn er alleen nog maar 'meer' plannen/projecten bijgekomen ... hoe ik dit allemaal gedaan kan krijgen ... geen idee ...
en dan heb ik het nog niet over de boeken die ook staan te wachten om gelezen te worden, en de talencursussen Spaans en Engels die me zouden moeten helpen om via internet contacten te leggen met schilders en kalligrafen ... ach, we zien wel hoe het verder verloopt ...

Vrijdag, 21 juni 2013 in de voormiddag

Nadat mijn vraag om epo te mogen krijgen gedurende de voorbije maanden telkens struikelde over een hemoglobinewaarde die net boven de grens lag, had ik weinig hoop op een positieve afloop van de consultatie op hematologie ... En toch ... Deze morgen heb ik mezelf opnieuw een eerste spuitje 'epo' (aranesp 20mg) toegedient ... fantastisch ... 't is maar de helft van de dosis die ik in 2011 kreeg, maar ook al levert dat ook maar de helft op van de energie die ik toen had, dan zal ik blij zijn, en hopelijk in september opnieuw voltijds naar de academie kunnen gaan ... Ik ben echt in blijde verwachting van betere tijden ... maar het zal nu wel enkele weken duren vooraleer de resultaten merkbaar gaan worden ... geduld dus ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten