zondag 15 maart 2015

156 | SCHILDERING 14 & ... EN 15 IN ONTWIKKELING ...

Een steeds zwaarder wordende rugzak heeft me er niet van kunnen weerhouden om ook voor de volgende schildering 14 te kiezen voor lentekleuren, in een poging dit seizoen te forceren. De opbouw van de medicatie i.v.m. de 'reumatoïde artritis' in mijn handen heeft nefaste gevolgen voor mijn conditie, zowel op fysiek als op mentaal gebied. En het actieve schilderen beperkt zich momenteel tot enkele uurtjes in de voormiddag, en dan nog niet dagelijks. Vandaar ook dat ik de laatste weken regelmatig heb moeten passen voor de lessen aan de academie. Maar op 24 februari 2015 is het me toch gelukt schildering 14 af te werken.


'Embrace Spring'('Omarm de Lente')
Oil on canvas (Olieverf op doek)
63.00 in x 47.24 in (160 cm x 120 cm)
Feb 24, 2015 (24 februari 2015)

schildering 14a+b


En ondertussen is schildering 15 sinds enkele weken in ontwikkeling ...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten