zaterdag 9 maart 2024

240 | MOEILIJKE TIJDEN ..........

2024 heeft tot vandaag nog maar bitter weinig gebracht van wat ik ergens toch had verwacht. Het zal nu waarscgijnlijk wel een maand geleden zijn sinds ik in mijn atelier bezig geweest ben met schilderen. Eerst was er de ziekenhuisopname in isolatie van een achttal dagen, en onlangs was er het verblijf in Gasthuisberg van een 17-tal dagen. Ik ben nu een tiental dagen thuis, maar Crohn maakt het mij nog steeds moeilijk, en de pijnen in mijn linker heup en onderrug zijn nog erger geworden. En nog steeds ben ik niet klaar om te gaan schilderen.
En hoe vaak er tijdens de laatste maanden een citaat van Kahlil Gibran in mijn gedachten opduikt, is niet bij te houden : "WE LEVEN SLECHTS OM SCHOONHEID TE ONTDEKKEN. AL HET ANDERE IS EEN VORM VAN WACHTEN".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten