zondag 18 november 2012

100 | DRIE DRIELUIKEN IN ONTWIKKELING ... TIJD VOOR AFWISSELING ...

Lessen 18, 19 en 20 van respectievelijk 8, 12 en 15 november 2012heb ik alle drie besteed aan de creatie van een drieluik, dat echter nog niet af is. Coach Herman heeft een interessante suggestie gedaan, waardoor het werk een stuk boeiender zou kunnen worden. En dat ga ik waarschijnlijk in mijn thuisatelier verder uitwerken.

   

In mijn thuisatelier hangen ondertussen nog twee drieluiken tegen de muur te wachten op verdere ontwikkelingen ...

 

En aangezien teveel vaak kan leiden tot een indigestie, denk ik erover om de drieluiken te laten rusten en morgen in kasteel Meylandt nog eens een stilleven te gaan schilderen ... schetsmatig, snel, ruw, intuïtief, en in de grijzen/okers/bruinen van weleer ... een beetje in de sfeer van de stillevens van vorige jaren, zoals ...

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten