zondag 7 april 2013

114 | ... EN SCHILDERING 27 ...

  • Het is nu zondag 7 april 2013, een uur of 10 's ochtends ... de zon schijnt ... en voor de eerste keer dit jaar heb ik de zonnewering afgerold ... zou dit het keerpunt zijn ?
  • Gisteren is schildering 27 een feit geworden ... wederom een stilleven met venster, een stille getuige van vergankelijkheid en een huis van bewaring van dierbare 'memories'
  • En gisteren in de namiddag heb ik een telefoontje gekregen van een collega van academie Meylandt ... hartverwarmend ... het was de tweede keer dat een telefoontje van een collega me verblijdde
  • En binnen enkele uren komt mijn vitamientje, beter nog dan een supradyntje ... kleinkind Daan
Hopelijk gaan deze positieve elementen voor mezelf mede een mentale en fysieke kentering teweeg brengen ... ik kijk er naar uit ...



'Stilleven (9) met Venster'
('Stillife with Window')
Olieverf op doek (Oil on canvas)
80 cm x 100 cm (31.5 in x 39.4 in)
6 april 2013 (Apr 6, 2013)

Nog enkele details ...

    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten