zaterdag 25 juli 2015

163 | 'LE TOUR 2015' = MIJN JULI ... SCHELLEBELLE ...

... of, hoe ik mijn maand juli van dit jaar ervaar ... een beetje zoals in de 'ronde van Frankrijk' : met vele en hoge bergen en diepe dalen, met heerlijke glorierijke momenten maar ook met beroerde diepe teleurstellingen, met te weinig recuperatietijden, met zelfs enkele dagen van uitputting en het niet meer zien zitten ...

De maand is nog niet voorbij, en er zijn nog 3 dagtrips richting Leuven te gaan. En hopelijk brengt daarna de maand augustus soelaas, en kunnen de batterijen terug worden opgeladen in het vooruitzicht van een volgend academiejaar in kasteel Meylandt, en ook met het oog op het avontuur van eind augustus-begin september dat ik aangegaan ben in Schellebelle.

In maart van dit jaar ontving ik een email van 'Sarelti' , een atelier/galerie in Schellebelle, met de uitnodiging om mee te doen aan de openatelierdag/tentoonstelling tijdens het laatste weekend van augustus en het eerste van september. Na lang twijfelen en raad vragen, heb ik toch maar besloten om mee te doen, al was het maar om dit eens mee te kunnen maken. Maar de twijfel is er nog steeds, vooral omdat ik nooit heb geschilderd om te verkopen, wat uiteindelijk toch de bedoeling is van een galerie. En ik weet nu al dat bij eventuele verkoop van een van mijn werken, ik er met pijn in het hart afstand van zal doen.
Ik zal mijn deelname hieraan maar beschouwen als een avontuur, en ook als een kans om mijn (door omstandigheden) besloten kring eens te doorbreken, letterlijk en figuurlijk ... en misschien hou ik er interessante contacten aan over ... Hopelijk laat mijn conditie dit toe.



Zondag 30 augustus 2015 probeer ik aanwezig te zijn vanaf 14 uur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten