dinsdag 5 februari 2019

198 | ONLINE EXPO 'FLORALIA'

Ik ben nog lang niet waar ik zijn moet, maar ik voel wel gestaag verbetering in o.a. mijn herstel na mijn heupbreuk en de eetproblemen. Alleen het schilderen is er nog steeds niet terug. Wel heb ik reeds kapstokken/ideeën verzameld voor toekomstige schildersprojecten. Ik ben er dus wel mee bezig. En tijdens het rondneuzen tussen een 300-tal schilderingen op zolder , viel het mij op dat daar enkele mooie verzamelingen tussen zaten, o.a. een 33-tal werken rond het thema bloemen en planten. Wat zou het leuk zijn deze reeks eens samen te zien in een tentoonstelling of zo. En deze laatste 'of zo' is nu een online tentoonstelling geworden, waarmee ik me gisteren en vandaag heb geamuseerd. De online expo vind je op volgende URL : cobalus-floralia.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten