woensdag 10 november 2010

016 | OPGEBLAZEN ... SLAPELOOS ... ENERGIEBOOST ...

Les 18 van maandag 8 november 2010 heb ik noodgedwongen niet kunnen volgen. Een week na het laatste spuitje dat de productie van cortisol door de bijnier moest aanzwengelen, waren de neveneffecten van deze behandeling nog sterker toegenomen. Door vochtopstapeling was mijn gewicht zelfs op enkele weken tijd toegenomen met 6,5 kg. Alles was gezwollen : gezicht, handen, knieën, enkels voeten, ...
Ik voelde me misselijk, ongemakkelijk en ook wel ongerust over de constante toename van het gewicht. Ik begon zelfs een beetje te lijken op dat misbaksel van die opgeblazen reuzepop die het luchtruim boven Brugge een tijdje geleden ontsierde. En dan waren er ook nog de schimmels en spasmen in de slokdarm, de slapeloosheid en de aanvallen van energieboost, allemaal bijwerkingen van die spuitjes. Van dit laatste heb ik geprofiteerd om hier in huis toch enkele klusjes te klaren.

Het pijnlijke van deze affaire is nu dat uit bloedonderzoek van net voor de behandeling is gebleken dat de bijnier helemaal niet in slaap gewiegd was. Of m.a.w. die 4 spuitjes waren in feite overbodig. Of m.a.w. door die spuitjes is de bijnier overgeactiveerd geworden en heb ik dus gedurende enkele weken een serieuze overdosis cortisol aangemaakt gekregen met alle nare neveneffecten tot gevolg ... verdomme ...
Na wederom een consultatie in Leuven, gisteren, doen vochtafdrijvers nu langzaam hun werk en zijn reeds enkele kilo's verdwenen. Het zal echter nog geduld vragen vooraleer alle leed geleden is.

Ik hoop volgende maandag opnieuw in de academie van de partij te zijn. En ik hoop ook dat mijn volgende berichten over 'schilderen' zullen gaan i.p.v. over al deze kommer en kwel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten