vrijdag 31 december 2010

022 | ALLE GOEDS TOEGEWENST VOOR 2011 ... EN OOK DAARNA ...

Meerdere keren ben ik de afgelopen week begonnen aan dit bericht, maar telkens vond ik het te veel gejammer en geweeklaag van mijnentwege. Om kort te gaan : Les 28, 29 en 30 heb ik moeten missen wegens ziekte en opname in Gasthuisberg. Ik ben nu terug thuis en sinds een week gestart met een nieuwe behandeling. Het is echter nog te vroeg om te kunnen zeggen dat mijn toestand nu verbeterd is. Afwachten. Ik hoop echter van ganser harte dat 2011 mij iets gunstiger gezind is.

En natuurlijk wens ik alle bezoekers die hier passeren alle goeds toe voor het komende jaar, en ook daarna. Ik ben blij dat ik het toch nog heb kunnen klaarspelen om ook voor 2011 een wenskaart te maken.

Voor de geïnteresseerden : De tekst heb ik geschreven met een zelf gefabriceerde zogenaamde 'cola-pen'. De gebruikte inkt is bister. De schrijfstijl zou je kunnen noemen 'informeel' geschreven 'Italic' of 'Humanistisch Cursief'. Daarna heb ik met het computerprogramma 'Paint Shop Pro' de tekst geselecteerd, wit gemaakt, en op de afbeelding van één van mijn schilderwerkjes geplaatst.



Voor de liefhebbers van wat meer warme kleuren heb ik nog een tweede versie.


1 opmerking:

  1. Ik wens jou, Andreas, veel geluk in het nieuwe jaar... Hopelijk met minder gezondheidsproblemen dan het afgelopen jaar ... met heel veel schrijf- en schildersgenot...
    en vreugdevol eerste "opajaar"?

    Zoals steeds,
    Warme groeten,
    Coco

    BeantwoordenVerwijderen