donderdag 3 maart 2011

030 | PERSJONKELEN ... EN TUSSENDOOR 'ABSTRACT-E-43' ...


Ondertussen is het nu donderdag 3 maart 2011 geworden. Ik ben juist terug van Leuven, en neem even de tijd om bericht 030 online te zetten.

Lessen 44 en 46 heb ik noodgedwongen moeten missen wegens bezoeken aan Leuven, want het lijstje van de trips naar Gasthuisberg is weeral wat langer geworden. Een reeds drie weken durende zeurende pijn in mijn rechterschouder/arm/wijsvinger en duim, nopen mij nog enkele bezoeken te brengen aan 'Fysische Geneeskunde' voor o.a. foto's, een echo, een EMG (electromyografie : zenuwgeleidingsonderzoek d.m.v. naalddetectie) en een consult. En alsof dat alles nog niet genoeg is heb ik er sinds maandag nog een verschot (spit/lumbago) in mijn onderrug bij gekregen. Gewoon een, blijkbaar verkeerde, beweging ... en ik had prijs.

Les 45 van maandag 28 februari 2011

Het verschot in mijn rug heeft mij er maandag niet van weerhouden om naar kasteel Meylandt te rijden. En ondanks de rugpijn was het nog eens een zeer vruchtbare namiddag met schildering 'abstract-e-43' als resultaat.



Nog enkele leuke details uit deze schildering :

          

     


Ook volgende week staan er nog enkele ziekenhuisbezoeken op het programma. Al dat 'persjonkelen' van de laatste weken heeft als troost zeker een volle aflaat opgeleverd.
En dan hoop ik vanaf maandag 14 maart onder een goed gesternte te kunnen starten in Meylandt, en misschien ook wel in mijn atelier dat zijn voltooiing nadert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten