zaterdag 9 februari 2013

109 | GASTHUISBERGFESTIVAL MET NOG MEER OPTREDENS ...

Ondertussen zijn de in het vorige bericht vermelde 4 uitstappen naar Leuven, uitgebreid met nog 2 trips, goed voor 3 bijkomende afspraken i.v.m. de pijnklachten in rug en bovenbeen :
  • een EMG
  • een MR
  • een consult 'fysische geneeskunde' i.v.m. een eventuele 'infiltratie'
Samen zijn dat dus 6 ritten naar Leuven binnen de 10 dagen ...

Eergisteren, donderdag, heb ik op de afdeling 'oogziekten' een PDT-behandeling aan mijn linkeroog ondergaan. Na afloop kreeg ik een speciale zonnebril om mijn ogen te beschermen tegen het licht. 48 uren moest ik huid en ogen beschermen tegen licht, en binnen vooral halogeenlicht mijden ... Straks rond een uur of 3 zullen die 48 uren voorbij zijn ... 't zal een hele opluchting zijn ... ah ja, ik kreeg ook nog een rood polsbandje waarop uitleg stond i.v.m. het product dat ik via een infuus had toegediend gekregen ... in geval van een ongeval binnen die 48 uren zou dat belangrijk kunnen zijn ...

Gasthuisbergfestival

Om al deze toestanden te kunnen verwerken is het goed af en toe eens te relativeren en eens wat luchtigheid te scheppen ... ik werd daarbij geholpen door de vraag : van welk festival is dat polsbandje? En prompt kwam mijn antwoord : het 'Gasthuisbergfestival' ... en met die donkere bril op mijn neus had ik ook al heel wat bekijks ... en ... eerlijk ... een beetje ZZtop ? ... of een andere, ongure gast ...

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten