dinsdag 19 februari 2013

110 | EINDELIJK ... 3 WEKEN VERLOF (lees : geen GHB-trips) ...

Het is nu dinsdag 19 februari 2013. Ik ben net terug van mijn 9e trip van dit jaar naar GastHuisBerg. De rug- en bovenbeenklachten zijn ondertussen afgenomen, en de EMG en MR hebben geen alarmerende toestanden blootgelegd. En aangezien ikzelf veel minder pijnklachten heb en zich alles (was dat maar waar : 'alles') op een natuurlijke wijze herstelt, is een infiltratie vooralsnog niet nodig ... dat is dus goed nieuws ... de algemene spierzwakte is er echter nog steeds, maar toch iets minder uitgesproken ... en de CT van de nieren van vorige week heeft niets abnormaals aan het licht gebracht ... dat was dus ook goed nieuws ... en gisteren namiddag heeft een warm zonnetje me in mijn atelier kunnen verleiden om 2 uurtjes te schilderen en te genieten ... zalig ... ook dat was goed nieuws ... hopelijk zet deze trend zich door ... en voor de volgende 3 weken zijn er geen trips naar Leuven gepland ... 3 weken verlof ... hout vasthouden ! En als 'Crohn' zich nu ook nog eens zou rustig houden, wat helemaal niet het geval is want misselijkheid en diarree-toestanden bezorgen me om de andere dag miserie en slapeloze nachten, dan pas zouden de vooruitzichten echt zonnig worden ... maar 'Crohn' heeft gedurende de laatste weken mijn darmstelsel volledig ontregeld, en dat is bij momenten echt niet te doen ... en mentaal zwaar ...

2 opmerkingen:

  1. Ik duim met je mee!

    Groetjes,
    CC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je ! Af en toe zo'n respons doet deugd !
      Groetjes,
      Cobalus, alias Andreas

      Verwijderen