dinsdag 28 februari 2012

068 | THUISATELIER ... 'MIRACOLO' ... ONTDEKKINGSREIS ...

Thuisatelier ... krokusvakantie ...

Ondanks gezondheidsperikelen ben ik in mijn thuisatelier sinds enkele weken zo nu en dan bezig aan een nieuwe acrylschildering. En ditmaal was mijn vertrekpunt totaal anders dan bij alle voorgaande schilderingen. Geen abstracte kompositie van kleuren en vormen, maar een schildering met een boodschap, of noem het aanklacht, zou het gaan worden. Of dit gaat lukken, weet ik niet. Voor hetzelfde geld wordt het een een grote miskleun. Maar dat kan de pret niet drukken, want deze schildering op een doek van 140 cm bij 100 cm is vooralsnog een boeiende ontdekkingsreis geweest, en die is nog niet ten einde. Een detail uit deze schildering wil ik je niet onthouden.

detail uit 'Miracolo'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten