dinsdag 8 november 2011

052 | :`-( en }:-[ en ook :-)) 'ABSTRACT-66' of 'EX-3-ZIT' ...

Les 17 van donderdag 27 oktober 2011heb ik verdorie ook moeten missen omwille van een spoedopname in Gasthuisberg wegens : aanhoudende misselijkheid, diarree, buikkrampen als weeën, inwendige koude rillingen, kortom een brok ellende. Na een spuit 'buscopan' kwam alles stilaan tot rust. En na meerdere onderzoeken, die niets abnormaals aan het licht brachten, mocht ik 's anderendaags naar huis, met de suggestie het eens te proberen met 'koolpillen' als middel tegen diarree. Aanvankelijk verliep alles verder zonder problemen, maar na een viertal dagen 'koolpillen' kwam opnieuw die bovenvermelde misselijkheid e.a., echter geen krampen. En ik ben gestopt met die 'koolpillen'. En toen dacht ik eraan dat ik de dagen voor mijn spoedopname 'imodium' had gebruikt tegen diarree. En vorig jaar had ik ook al eens 'imodium' geprobeerd, maar daar werd ik toen ook misselijk van. En daarvoor had ik ook al eens 'Questran' geprobeerd ... Het lijkt erop dat alle medicatie tegen diarree ongewenste en onaangename nevenwerkingen teweeg brengt ... dus, voortaan maar zonder en ...
Dat was voor dit jaar reeds de 27e trip naar Gasthuisberg ... ongeveer 70 km enkel ... dus ongeveer 3780 km totaal ...

Les 18 van maandag 7 november 2011

Tot nu staan er voor de maand november geen uitstapjes naar Gasthuisberg op het programma. Hout vasthouden. En ik hoop dat ik vanaf nu geen lessen meer moet missen.

In de bergruimte van het atelier in kasteel Meylandt stond nog de schildering 'abstract-60' of 'driezit', een werk dat ik niet zo goed vond. En aangezien ik al enkele malen een miskleun door overschildering omgetoverd had tot een werk dat gezien mocht worden, besloot het met deze 'driezit' ook te wagen ... en tegen het einde van de namiddag bleef er van de oorspronkelijk schildering 'Driezit' enkel de digitale versie over, en hing in het atelier tegen de muur 'abstract-66' of 'ex-3-zit'. Misschien moet er nog aan gewerkt/veranderd worden. Dat zien we donderdag wel.

'abstract-66'/'Ex-3-zit'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten