woensdag 27 oktober 2010

013 | POSITIEVE ENERGIE ...

Les 16 van maandag 25 oktober 2010

Ondertussen heb ik twee van de vier injecties toegediend gekregen, die de bijnier zouden moeten wakker schudden. Na de eerste spuit kwam een tijdelijke verbetering van een dag, maar daarna ging het wederom bergafwaarts. Hopelijk zal het tij ten goede keren na de vier injecties.

De schildering waaraan ik vorige donderdag had willen beginnen, was door de onvoorziene trip naar Leuven, uitgesteld tot deze 16e les.
En ik voelde met redelijk goed en ik had er wel zin in ... ook al omdat het thema voor de schildering mij toch wel positieve energie gaf : de geboorte van een eerste kleinkind begin 2011, en dus ook de eretitel van opa ... Het was de bedoeling om de silhouetten van mijn zoon en schoondochter onopvallend in de schildering te verwerken. Of het gelukt is? Oordeel zelf!

'abstract-e-32' (of 'Leven')

2 opmerkingen:

  1. Hoi Andreas, mooi werk en inderdaad ik zie er wel iets in. Maar eerst wil ik jullie, grootouders in wording, proficiat wensen !
    Het schilderen gaat je zo te zien heel goed af en dit komt al de rest ook wel ten goede. Veel succes nog in alles wat je doet !
    Groetjes, Ghilaine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Eerst zag ik het schilderij, nadien las ik pas de tekst. Ik moest in eerste instantie direct denken aan een baarmoeder en foetus... was nog zo'n slechte gok niet, dus!
    In ieder geval dikke proficiat.

    En nog iets: hou vooral de mooie dingen vast!

    Warme groetjes,
    Coco

    BeantwoordenVerwijderen