donderdag 1 maart 2012

070 | 'MIRACOLO' ...

Thuisatelier

Het positieve gevoel van een deugddoende maandagnamiddag schilderen, heb ik ten minste al kunnen doortrekken tot en met gisteren, want toen heb ik in mijn thuisatelier de acrylschildering 'Miracolo' afgewerkt. Of ik deze schildering van 140 cm bij 100 cm mag bestempelen als een geslaagd experiment, want totaal anders dan al mijn voorgaande meestal abstracte werken, weet ik niet. Ik laat dat over aan eventuele reacties van bezoekers, waarnaar ik wel nieuwsgierig ben ... In ieder geval heb ik mij goed geamuseerd. Maar of deze stijl echt wel mijn ding is, betwijfel ik.

'Miracolo'

Om de schildering schermvullend te bekijken klik je op de afbeelding hierboven en toets je F11. Om terug te keren toets je opnieuw F11 ...

Op mijn schildersezel staat ondertussen en nieuw doek te wachten ... Wat het gaat worden? Geen idee. Niet dat ik geen plannen heb, want het gonst bij momenten in mijn hoofd van de plannen, van de voornemens, van wat ik nog allemaal zou willen gaan doen, welke boeken ik nog allemaal zou willen lezen, welke reeks schilderijen ik nog zou willen gaan schilderen, ... teveel in feite ... ik zou daarvoor nog enkele extra levens nodig hebben. Maar goed. Straks naar 'Gasthuisberg', naar Prof. Vandenberghe van hematologie. En maar hopen dat de CML nog steeds in remissie is, en dat mijn verzwakte conditie misschien te wijten is aan tekorten aan bijvoorbeeld epo, of ijzer, of ... m.a.w. dat het niets ernstigs is ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten